8 Mar 2009

kadın blogcular neden daha başarılı


bu satırların yazarına eşim bana ne oturup duruyorsun 8 Mart Dünya Kadınlar Günü ile ilgili bir yazı yaz da biraz bloğuma katkıda bulun demişti. Ben de hemen tabii canım ne olacak yazarım seni bir güzel överim demiştim.
Ben itiraf edeyim eşimi kıskanıyorum. Neden başarılı olmasından? Hiç çekemiyorum. Günbe gün izleyici sayısının artmasından hele birde izleyenlerinin arasında yabancı olmasından. Oysa kaç aydır blogluyorum yazılarıma benden başka talipli yok. Sinek avlıyoruz. Arada sırada blog uzayında yolunu kaybedip düşenler uğruyor ondan sonra yaldızlı bir günde gölün üzerinde parlayan ağustos böcekleri gibi bir yanıp sönüp kayboluyorlar. Oysa benim üzerinde ihtimamla titrediğim ağdalı ve uzun cümleleri okuyacak ciddi okuyuculara ihtiyacım var.
İtiraf edeyim kadınların hazırladığı bloglara bakınca bir anda moralim yerine geliyor. Pembe, sarı renkler çiçekli , benekli desenler arasında bütün masumiyetiyle parıldayan rengarenk hırkasını giydirdiği sevimli gözleriyle bir bebek karşılıyor beni. Bir anda bütün gerginlik kaybolup gidiyor takılıp kalıyorum. Demekki o sayfaların arasına kendi narinlik ve güzelliklerinden bir ruh katıyorlar.
Bir de erkeklerin hazırladığı bloglara göre çok daha katılımcı ve ve vefakarlar. Sen beni izlemessen bende seni izlemiyorum deyip bağlantıyı koparmıyorlar. İyi de iki-üç güne kadar o yazarın yazdıklarını favori listene almamış mıydın? değişen ne oldu?
Bakın ey okuyucu bu siteye sadece teknik destek veren ekip üyesi olarak bu arkadaşımıza destek vermeyi bırakın artık. Böylece bak senin hazırladığın blog ancak bu kadar olur gittikçe kan kaybediyor demenin hazzını yaşayım.

2 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Kadınlar Gününüz Kutlu olsun.Sevgiler

GeCe dedi ki...

merak ettim eşini blogunu ben de kadın bloglarını daha sıcak buluyorum zaten şu temalar da hep erkeklere yönelikti yavaş yavaş akıllandılar

hayırlı kandiller