21 Mar 2009

mimlendim :))

sevgili kedici başı beni mimlemiş ve eğerki katılmak istersen seni mimledim demiş yüreği sevgi dolu bir arkadaşım mimlerde ben katılmazmıyım:)) hayatta nelerden mutlu olurum aslında mutlu olmak biraz insanın elinde bir söz bir bakış bir kuşun ötmesi bir kedinin miyavlaması hatta beni rahatsız ettiğini düşündüğüm konularda bile bir mutluluk payı çıkarırım nedenmi çünkü yaşıyorum nefes alıyorum ve bu dünyada sevdiğim vede beni seven insanlar var.bundan daha ötesi varmı.sabah gözümü açtığımda anneciğim kaltınmı diye etrafımda dolanan bir melekle birlikte uyanmak gün içinde sevdiğim insanlarla birlikte olmak akşam eşimin evine yuvasına dönmesi.................ve son zamanlardaki en büyük uğraşım ve yaptığıma memnun olduğum blogum.iyiki açmışım iyiki sizlerle tanışmışım güzel bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle sevgiler....benimde birilerini mimlemem gerekiyor sanırım karar veremedim isteyen tüm arkadaşlarım bloglarında bizimle mutluluklarını paylaşabilir....

1 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Elişisaati,iyikide bloğunla uğraşıyorsun.Bu sayede seni tanıdık.Sevgilerimle ve hep mutlu kal.