8 Mar 2009

tüm dostlarımın ve dünya kadınlarının kadınlar günü kutlu olsun

kaç gündür bloguma fazla ilgi gösteremedim memleketten annem geldi onunla ilgileniyorum.bu boşluğumu fırsat bilen eşim( daha önceden her seferinde benim blogumu kıskandığını dile getirirdi)sözde benim bloguma destek vermek adına yazı yazmış yazıyı okuyunca çok şaşırdım ne kadar kıskanıyormuş beni bloguma girip resmen takipçilerime takip etmeyin de yenilgisi beni memnun etsin diyecek kadar.açıkcası blog açarken bende hiç tanımadığım insanların beni böyle sıcak karşılayıp bir anda etrafımı dolduracaklarını düşünmüyordum.şimdi iyiki açmışım bu blogu diyorum beni destekleyerek blogumu yalnız bırakmayan tüm dostlarıma teşekkür ediyorum iyiki varsınız hepbirlikte daha nice kadınlar günü ve kandiller geçirmek dileğiyle.kandiliniz mübarek olsun.eşimede sevgilerimi sunuyorum bizdeki bu dostluk ve bağlılık duygusu oldukça sen daha beni çoook kıskanacaksın.....

7 yorum:

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Gününüz ve kandiliniz mübarek olsun...

AskinAy dedi ki...

Canimsin benim esimde bazen der öyle pc'ye oturuyorsunda kalkmak bilmiyorsun diye:))kadinlargünümüz ve kandilimiz kutlu olsun gülüm sevgiler...

3prenses dedi ki...

kandiliniz mübarek olsun.

beyaz mendil dedi ki...

:)))) Çok güldüm,Allah!da seni güldürsün ve eşin bu gidişle daha çok kıskanacak.Sevgiler

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

canım merhaba...sen yine de bloğunu boş bırakma..bak hazır güzel bir blog,eşin kapıverecek:)günün ve kandilin kutlu olsun...

ORGUKNIT dedi ki...

KANDİLİN VE KADINLAR GÜNÜN KUTLU OLSUN.
SEVGİLER

hakan-can dedi ki...

Kandiliniz ve Kadınlar gününüz kutlu olsun efendim...
sevgiler,saygılar..