7 Nis 2009

geciken mimmm :)

sevgili arkadaşım beyaz mendil beni mimlemişti yoğunluktan dolayı cevap veremedim özür diliyorum.mimde kendimi anlatmam gerekiyor sanırım.hazırmısınız beni okumaya :)
değişken ruh haline sahip birisiyim
bazen çok neşeli bazen hüzünlüyüm
yüzü gülen kalbi sevgi dolu bir tatlı sözün hayranıyım
arkadaş deyince sonuna kadar giderim kırılsamda hep gizlerim
çok sıcakkanlıyım ama çok asabiyim
anında sinirlenirim sonra çok üzülürüm
çok kararlı başlarım işlerime
yolu yarılamadan dönüp bakarım geçmişe
bitiremem birtürlü
kocasına aşık birisiyim çocuklarımın delisiyim
kitap okurum okurken yaşarım
bittiğinde etkisinden kurtulamam
hayalperestim hayallerimle yaşarım
hediye vermeyi çok severim
hediye almayıda ayrıca çoook severim(burdan eşime duyrulur 18 nisan doğum günüm güzel süprizlerini bekliyorum) yazacak çok şey varda aklıma gelenler bunlar bu arada kendimi tanıtmam biraz şiir gibi oldu :))aklıma gelen sözleri hep kafiyeli söylemeye bayılırım umarım hoşunuza gider

3 yorum:

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

bir de böyle anıdığım için mulu oldum...sevgiler canım

Celal yeşilyurt dedi ki...

canım kendini tanıttığın yazını okudum. Doğrusu bizler sevdiğimiz şeyleri söylemekten hep kaçınıyoruz. Mutlu olmak biraz da insanın kendine bağlı. ha bu arada hediye olayını bende çok severim söylediğin iyi oldu doğum gününü UNUTMUŞTUM.

#fatma# dedi ki...

slmlarr sevgiler bir hediyem var lürfen kabul et :)))