16 Tem 2009

ayakkabı patik




nihayet tatil bitti çok özlediğim dostlarımın arasına döndüm.bolca gezdim eş dost akraba ziyaret ettim düğünler sünnetler derken bir tatilide böylece geride bıraktım.evime dönmek içinde can attım.tatil yapmanın amacı dinlenmek ziyarette bulunmak ee birazda kendine vakit ayırmak olsada ben hep yorgun dönerim.dönünce birde temizlik derdi olmasa şahane olacak ama neyse...bu arada bunuda paylaşmadan geçemeyeceğim,yıllardır uğraştığım halde bir türlü yüzme öğrenemedim.bu sene bana bir gayret geldi ve baya iyi yüzmeye başladım (tabi bu arada bana gelen aşırı güven sonucu boyumu fazlasıyla aşan bir yere gittim.bir anda kaybolan cesaret sonucunda boğulma tehlikesi yaşadım.tamam benim için son dediğim bir noktada eşim ve yeğenimin sayesinde kurtuldum.bu acı deneyimden sonra fazla cesaretin bazen insanın başını belaya sokabileceğini öğrendim.ALLAH'IM kimseye yaşatmasın.neyse böyle bir haberle içinizi karartmak istemem.beni kurtaran eşim ve yeğenimede burdan çok teşekkür ediyorum iyiki varsınız)fazla bir şey yapamadım bir kaç patik ördüm bunuda sizlerle paylaşmak istedim.umarım beğenirsiniz.oh bee ev gibisi yokmuş:)

3 yorum:

SADECE YEMEK dedi ki...

Ayyy bunlar çok güzel olmuş eline sağlık arkadaşım.Kolay gelsin.

cicibici bişeyler dedi ki...

Çok geçmiş olsun,büyük korku atlatmışsın,sudan çok korkarım,okurken bile tüylerim diken diken oldu neyseki atlatmışsın.Patikler çok cici ellerine sağlık,sevgiler.

elisisaati dedi ki...

çok teşekkür ederim arkadaşlar beğenmenize sevindim cicibici birşeyler arkadaşım çok saol çok korktum ama ucuz atlattım