8 Ağu 2009

mavi beyaz yelek



7 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Çok süslü ve şık bir yelek olmuş,ellerine sağlık hayatım.

harosa dedi ki...

çok güzel bir yelek olmuş canım ellerine sağlık sevgiler

lemaninignesinden dedi ki...

hızına yetışmek mumkun degıl hamarat hatun iğnene saglık çok sıklar vallahi örgülere dıyecek söz yok zaten kavuştuguma bende sevındem

ERGÜN EMLAK dedi ki...

elinize sağlık negüzel yapmışsınız hep bende yapmak istedim ama beceremem bi türlü hep yamuk yumuk olur:) ben bide size alakası olmayan birşey söyliycem cevap verirseniz şimdiden teşekkür ederim bloguma şablon yükleyemiyorumda acaba nasıl yükleniyor klasik şablonlardan bıkdım:)

elisisaati dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşlar güzel yorumlarınız için beğenmenize sevindim.ergün emlak arkadaşım blogumun teknik işlerini eşim halleder.ben uğraşmıyorum ama sizin için sorar öğrenirim inşallah.güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle

Celal yeşilyurt dedi ki...

yeni şablon yükleme için aşağıdaki linkte resimli olarak açıklanmış: http://profblogcu.blogspot.com/2009/08/bloggerblogspot-tema-yuklemek.html

ayrıca zevkinize uygun çok sayıda yeni şablonları www.btemplates.com adresinde bulabilirsiniz.

kedicibasi dedi ki...

yelek çok güzel olmuş